![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Gärna för mig!
Jag vill absolut inte "bråka" mer..... Ska det vara tvunget med payware (donationer och shareware också är payware, bara andra varianter!), så är donationer den bästa förslaget hittills. Dock slutar du inte och förvåna mig!? Hur kan du ens antyda att e-buzz personal inte är pålitliga? Tror du att det är roligt att höra nått sånt innan detta ens har startat? Tror du dom har lust att hjälpa till med detta nu? Hoppas admin frånser detta uttalande och tycker idén Barman hade var bra. Hoppas också tufftuff tycker idéen är bra!? Det är ju ni som bestämmer! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ue nytt växlingslok från STW | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 37 | 2004-05-19 17:28 |
Nytt lok från MLM | micke321 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 8 | 2004-02-06 08:44 |
Nytt från Svenska Wupper-expressen. | Pursche | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 4 | 2003-09-17 23:12 |
Nytt från TAC | LLJ | 3D-design - Trainz | 0 | 2003-08-20 09:38 |
Nytt ånglok direkt från smedjan | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-10 06:46 |