![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Det är hundra gånger bekvämare att åka Intercity än att sitta på ett X2000. Man hör ljuden från hela tågsättet och det är så det ska vara. Lika dant när man åker Pågatåg,Kustpilen o.s.v där hör man lite från tåget. I X2 hör man bara alla människor tjattra. Jag vet inte varför jag inte tycker X2 har världens bästa komfort men enligt mig har Linx mycket mer komfort i sätena och jag vet inte varför för dom är väl original från X2 fast med annan klädsel eller har jag fel?
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilka tågbolag är bäst som du tycker | themepark | Tågbilder | 7 | 2005-01-07 21:44 |
Vad tycker ni om detta? (Svensk X2) | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 18 | 2003-01-04 20:06 |
Vad tycker ni om denna station?? | Trigger | Off-topic | 5 | 2002-09-03 23:03 |
Vad tycker ni om dessa? [X2000 Metallic Version 2] | Mson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-07-24 18:51 |
Vad tycker ni om min första 3D modell? | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-06-14 17:25 |