![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Lok-kalle
Dina modeller är av största intresse i alla fall för mig. Din Y7.a passar mig alldeles ypperligt, då jag byggt en modell av en bana som funnits i verkligheten,och på vilken det gick just sådana. Jag skulle bli mycket glad om det gick att få ta del av den så småningom. När du nu presenterar ditt nya projekt Z4P, blir jag nästan lyrisk. Just denna lokomotor har jag efterlyst, för även denna trafikerade FJ. Så jag ser med spänning och förväntan fram emot slutresultatet, både vad gäller Y7 och Z4P. PS Jag har flera gånger försökt att nå dig på mailadressen, men den verkar inte vara rätt ??? |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|