![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
Men att du fick vita streck betyder väl bara att just den splinen saknas?
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2025-03-19 klockan 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Det var visst även så för mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag tror att uppdateringar har inte med att göra. Det kan hänga på ruttbyggarna.
Jag själv som håller på med TSC hade problem med båda rutterna Trollhattan och Bergensbanen. Jag lyckades lösa problem i många månader och det var för många olika spårregler. Jag bytte ut spåren på olika ställen och båda rutter fungerar utmärkt med 64bit. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2025-03-19 klockan 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Kolla denna tråd i N3v forum och splines (om ni inte redan gjort det):
https://forums.auran.com/threads/tra...129139.180374/ Gäller i och för sig endast Trainz Plus men antar att N3v snart också uppdaterar TRS22. Efterföljande kommentarer är ju positiva till Hotfixen. Klippt från tråden: We have prepared another updated for the Hot Fix, which resolves the error for DLS and locally installed splines. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Var just på N3v forum och fann denna länk från sista fredagen:
https://forums.auran.com/threads/tra...access.180629/ The latest SP5 Hotfixes can now be found on Trainz Plus Beta and TRS22 Beta streams for both Trainz Plus and TRS22 Retail builds. Har ni testat denna Hotfix? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jo, har ju sett att de håller på att beta-testar nya hotfix, men jag är inte beta-testare (och har nog inga planer på att bli), så får vänta tills de är helt klara
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hotfixen till SP5 är nu släppt, men tyvärr kraschar fortfarande Trainz när man försöker öppna rutten.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|