![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Jag har testat/kollat ytterligare och har upptäckt potentiella problem beroende på vad N3V kan ha ändrat, dessutom så behöver inte kraschen uppstå i det objektet som används eftersom när sökningen utefter spåret är klar anropas andra objekt! Jag funderade på om det kan finnas någon log som kan vara till hjälp? Kanske måste ställas in men kan tyvärr inte hjälpa till om eller hur det görs! Givetvis är det bra att fixa till Vägskyddssystemet så att det fungerar som det ska men också för att undvika samma problem hos Signalsystemet inför en förestående första version! Jag tror inte att det egentligen är så svårt att hitta vad som orsakar felen men jag måste ha hjälp eftersom jag själv inte har TRS22. Om du Mazster (eller någon annan) har lust att agera felsökare "by proxy" (på distans) så kan nog problemen lösas. Det kanske är bättre att göra det via PM eller så än i det offentliga rummet? mvh Håkan
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom. Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17) Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|