![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Åkte Stockholm - Eskilstuna - Stockholm många gånger under 80-talet. Härlig bana med härliga miljöer. Kanske är att gå händelser i förväg, men hoppas du bygger vidare sen på hela banan!? Otroligt bra byggt av dig hittills!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016
|
![]()
Nice! Tycker du fick till huset bra
![]() ![]() Edwin
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Tack hörni!
Citat:
![]() ![]() ----------- En fråga också, Åkers Styckebruk har ju gjort valsar i många år, men kan inte för mitt liv finna några valsar på DLS. Har ni sett något sådant nånstans..? Nåt som liknar detta alltså: https://digitaltmuseum.se/0210181915.../media?slide=0
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Åkers Styckebruk börjar nu se lite mer beboligt ut, men än saknas en massa hus. Men det går framåt iaf!
![]() ![]() Det som ser ut som en väg vid timmerupplaget är en liten 600mm-bana som går härifrån till bruket, osäker på när den slutade användas, men verkar ha använts fram till början 60-talet iaf. ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag kan bara säga.
Grymt bra jobbat👍
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2017
|
![]()
För varje gång du visar nå't, så har du hunnit så mycket och det är ju så skitsnyggt.
![]() Lever du i en annan värld med 48 timmars dygn? Otto |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2017
|
![]()
Hej Jocke. I den nedladdade Mariefredsbanan ser det ut så här för mig.
Alla hog.. är Modified,Faulty. De funkar väl inte i Trz19 som jag har Jag har Modified, Missing dependencies för: SJ Litt Oms NL 1a _ kuid 39683:100856 och SJ Q12 Benmjöl _kuid2:73394:100626:2 och i dem är Modified,Faulty för Industryobjectikon _kuid:-25:619 _ Auran Modified,Missing Dependencies för svensk 1axl bogey _ kuid2:396831:50033:10_ekankanal Mariefred Ångbåt - 67375;100538 där är Modified,Faulty för invisible bogey -kuid:-25-622, Auran Jag saknar dessutom stationsbyggnaden bredvid bussen i Åkers Styckebruk. Kan jag hämta detta någonstans? //Otto |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Den osynliga bogeyn till båten borde dock inte vara faulty, för den är inbyggd? Ledsen att jag svarade så sent bara, hade helt missat ditt inlägg ![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|