![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2020
|
![]()
Tack. Behövde tydligen två förtydliganden om att jag saknade ändelse. Det visar hur bra man ser detaljer
![]() Det funkade för att få bort kuidproblemet, men övriga problem uppstod som jag inte orkar lösa ikväll. Återkommer senare. /Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2020
|
![]()
Hej. Kommer att påbörja ett projekt med några fordon från SRJ.
Detta beror på att jag bytt dator och därmed så har alla 3D-modeller jag gjort försvunnit, så jag har inget jag jobbar på just nu och har inte lust att börja om då jag hade kommit ganska långt på Z64:an. Men till saken. Jag skulle gärna vilja få så mycket information om dessa fordon som möjligt: SRJ 3110 - 3112 Z6p SRJ 35 (X3p) SRJ 33 (X2p) Kom gärna med förslag på fler fordon, kan vara både vagnar, motor-dito och lok (helts inte ånglok). Rätta mig även om jag har fel på nummer. /Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|