![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Bifogad fil 79630Positivitet, hörni! Vad händer i era liv som får er att må bra? Särskilt i år med den pandemi vi har behöver vi ju försöka se positiva saker i livet!
Jag fick hem ett litet paket idag. Lättade på plånboken och köpte ett kombinerat broms/pådragsspak med tillhörande knappsats för det tyska tågsäkerhetssystemet PZB. Används till att köra Train Simulator 2020 och då framförallt tyska motorvagnar. För er som är nyfikna på att beställa egna liknande saker kan jag varmt rekommendera StillerTec i Österrike. Christian är väldigt trevlig och hjälpsam och producerar sakerna själv. Sidan är på tyska men fungerar bra att översätta med Google Translate. För att beställa skickar man enklast ett mail och det går utmärkt att göra på engelska ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
En jäkla massa bytande av jobb. Idag så sade jag upp mig från ytterligare ett jobb, för att istället flytta till Västerås och börja köra sopbil i Enköping. Det är ju nåt jag gjort förut och tyckt varit kul, så det ska bli intressant och kul att prova på igen!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bra med lite omväxling.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tycker fortfarande att du skulle börjat köra fjärr med mig, men är väl inte lätt att inte förstå sitt eget bästa ![]() ![]() Nädå, skämt åsido. Grattis, Jocke! Det där blir riktigt bra ska du se. Då lär vi kanske mötas och synas längs vägen. Ser fram mot en kaffe i Enköping någon dag ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Men med tanke på att du verkar röra dig i området låter en kaffe i Enköpings kommun som en utmärkt idé när jag kommit in i arbetet! Men jag är en skam för branschen och skippar kaffet, tar bara bullen ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag kan bjuda dig på en kopp choklad istället om du vill, lille pojk. ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Grattis till nya jobbet! Önskar dig stort lycka till ![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|