![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Kul att det uppskattas! Kungsfisks X2 är ju en fröjd att köra tycker jag, med bra ljud också, så det känns bra att banan har kommit in på äkta X2000-territorium.
![]() Hmm, kan det ha med att göra med vilket väder man väljer? Brukar välja 3D-nånting (3D Clear/Cloudy/Snowing etc.). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Härligt Hgv.
Ser fram emot nästa uppdatering. Trevligt kunna köra till Nässjö. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja där ser man.
Hur går det med ditt byggande då? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej smajlet, enligt Steam har du inte kört tågsimulator på 10 månader. Stämmer det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nä stämmer verkligen inte.
Var igång senast 3 dagar sedan. Är inloggad på steam nu men inte simulatorn. Senast redigerad av smajlet den 2019-07-06 klockan 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2015
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Går det att få nån hjälp med att hitta vart jag får tag i dom assets som saknas. Ser att vissa är från Hamburg-Lubeck rutten vilken jag äger.(edit)
Har precis startat rutten och den laddar som den ska och verkar fullt körbar & nästan allt som är nära spåren är där. Saknar dock en del assets runt Jönköping C som man kan se på bilden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2019-10-05 klockan 05:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Tågfreak!
Jag kollade missing assets. Du saknar Cajon Pass såg jag. Cajon Pass slopades för några år sen med TS-uppdateringar. ![]() Har du hämtat Trollhattan_Assets som finns i min signatur? Konstigt att du saknar några av H-L. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Härligt att byggandet fotskrider framåt.
Ser fram emot nästa uppdatering. Lycka till med arbetet och håll lusten uppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: May 2019
|
![]()
Den senaste länken till din google drive ligger just nu nere tyvärr, hade nog behövt en uppdatering då jag inte får igång min rutt trots lösningar med tyska signaler och svenska signaler etc etc. Mvh
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|