![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
ett fel??
Jag går tillbaka till Tåget och gör i ordning för avgång. Jag märker att det är ganska många som ska åka med ”mitt tåg”. Kel slår 10 och jag kan avgå! Jag rullar sakta ut från Stockholm och jag möter X10 ![]() ![]() Kel vad är det??? kanske kl eller... så vitt jag vet så brukar en lokförare inte lämna loket, kansk gå utanför, men inte till Restaurantvagnen. (jag är ingen expert) annars en riktigt bra berättelse, det är bra att köra på!! edit: På vägen tillbaka till Rc7:an så ser jag att det står en kille med Kamera och fotograferar tåget. Jag börjar prata med honom och det visar sig att han ska till Gävle. Jag frågar om han vill åka i Loket istället. Han svarar absolut ja och vi Kliver upp i Hytten. kliver med liten bokstav /Leoj besök gärna: www.geocites.com/trainz_page ny e-mail adress: trainz_page@yahoo.se Edited by - leoj on 07 March 2003 15:19:41 |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Känd lokförare i full fart söderut | Fredrik | Off-topic | 1 | 2004-06-15 10:55 |
Lokförare Sökes! | Dson | Virtuella Tågbolag | 4 | 2003-05-10 11:43 |
Stackars lokförare... | Pson | Off-topic | 5 | 2003-01-06 20:03 |
Finns det några riktiga lokförare här ? | stefan_o | Off-topic | 2 | 2002-11-15 14:45 |
Hur många skall bli lokförare? | Pson | Off-topic | 9 | 2002-08-28 18:44 |