![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#36 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]() Citat:
Jag prov körde också X10, och de hände precis lika dant. Samma hastighet 102 km/h kom jag upp i. Jag provade att sänka grafik inställningarna. Men det hjälpte inte. Och köra ett lok som är inbyggt i TRS2019. Samma sak. Jag har den senaste versionen av TRS2019. Jag frågade en bekant som kan väldigt mycket om datorer. Och han tror inte det har med Power Supply att göra. För då skulle hela datorn slockna. Här är min dator: Operating System: Windows 8.1 64-bit (6.3, Build 9600) Processor: Intel(R) Core(TM) i5-4670K CPU @ 3.40GHz (4 CPUs), ~3.4GHz GPU: NVIDIA GeForce GTX 1070 Memory: 16384MB RAM DirectX Version: DirectX 11 User DPI Setting: Using System DPI System DPI Setting: 120 DPI (125 percent)
Mvh RobertE. Senast redigerad av RobertE den 2019-01-14 klockan 19:39. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|