|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Helsingborg, Sweden
Inlägg: 186
|
Helt rätt, Google Chrome löste problemet, nu hamnade rwp-filen i "Hämtade filer". Tack!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Helsingborg, Sweden
Inlägg: 186
|
Nu installerat även D-loket och fått det att fungera, verkligen fint jobbat Mazz!
Ser fram emot en update med fler funktioner. Åke
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
|
Skönt det löste sig...
![]() tar lite tid att få grejjerna på plats på taket, dessutom va ju tanken att få till fler funktioner, inte detaljer... Nåja, ska ju på plats det här oxå, så... I jämförelse med plattformsvagnar med grindar, så är det här loket bara en viskning i polygonantal i jämförelse... Känns tryggt. Lägger snart upp en ny rwp när taket är snart klart. Alltid retar det nån. Ja just, det skulle ju bli grått oxå ja... Kommer.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Helsingborg, Sweden
Inlägg: 186
|
Fantastiskt bra Mazz
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Mölndal
Inlägg: 4 267
|
Enastående snyggt
__________________
![]()
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Toppensnyggt!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
Ort: ,Ängelholm , Sweden.
Inlägg: 540
|
Hej Mazz.
Bra jobbat. Snyggt som.... bengt |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|