|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
Inlägg: 814
|
Tack för modellen.
Lycka till med fortsättningen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
|
Lite längre nu, fast med sånt som inte syns i huvudsak.
Alfa02 ersätter förra alfan; http://www.littsb.se/TS/Mazz_BCo5_alfa02.rwp |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Verkligen spännande utveckling!
En fråga bara, gångplattorna mellan vagnar, blir de rörliga samband med koppel? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
|
Citat:
Jo absolut borde ju det finnas, men det får bli när det blir... Måste bygga och förstå hur man gör koppel för det, dessa saker blir del i ett eget koppel just för dessa vagnar. Det gäller ju även 30-talarna, som behöver få bälgen mellan upphängt o kopplat läge... Skönt att inte vara sysslolös...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
Inlägg: 814
|
Tack ennu en gång för ett fint arbete.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
|
I nästa uppdatering så behöver inte passagerarna ha med sig kofot för att ta sig in i vagnen. Ska fungera åt båda hållen. Vetenskapen står frågande.
Nästa uppdatering kommer nog under helgen, behöver bl.a. sätta upp lite innertak.... Uppdateringen blir nog utan fungerande fällbryggor törs jag dock lova...
Senast redigerad av Mazz den 2018-09-07 klockan 18:41. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Strålande!
Förstår inte hur låga kommentarer från andra i forumet.
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|