![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Härligt! Håller tummarna att alla spår passar in
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Här är statusen av Gbg:s stationsområde. Hu, va svårt med växlarna. Ger inte upp! Taken till plattformarna är för höga upptäckte jag, går det att justera höjden nedåt, marmar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Snyggt jobbat Totte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Oooj vad jag längtar på att få köra där
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Centralstation och uppställning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Oj! Bra kämpat!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Riktigt bra jobbat!
Jag har sänkt plattformarna lite, säg gärna till om det är något annat som är fel med modellen. Jag försöker jobba med textureringen just nu (inte min bästa sida så kommer inte bli så supersnyggt) men jag hoppas att det ändå kommer duga. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Härligt jobbat Totte.
|
![]() |
![]() |