![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Hej Tack för att der fortfarande finns medlemmar som kör med TS och Vill jobba med objekt. Nu har jag nog tänkt mig blåa tak ochså. Lokett har ju blått tak. Självklart är det trevligt om det är så nära loketts färg . En strålande insats så långt
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2016
|
![]() Citat:
Här har du dom med samma färg och blått tak! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Så skall det se ut.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kommer du att kunna packa dom som rwp-fil, så man får dra iväg med det enligt mitt tycke det snyggaste RC kombinationen. SJ/Banverket var mycket måna om att detta tåg var som i nyskick, tvättades ofta. Tusen tack Fippe du skall ha en eloge
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Hej
När du får tid så kanske du fixar gavlarna till blått, även "takdetaljer" tror jag (inte helt säker) Måste ta reda på detta... ![]() Se andra bilder under tråden screenshots
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|