![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej Totte.
Har justerat fönstren. Är det OK? Om så är, packar jag den och skickar till Dig. Avvaktar med den slutliga versionen, då jag testar transparens för fullt... Wase |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack Wase!
Du är ängel som kan mycket. Jag vill gärna se hur det ser ut på plats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej Totte.
Här kommer den beta versionen jag pratade om nyss. Wase |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack för jag fick testa den och ser bra ut. Kanske skall du fixa mer på den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej.
Jag ser inte riktigt på bilden hur Du har satt ihop Hallingskeid station, men så här är det tänkt med mina delar, enligt bilder som jag hittat på nätet och byggt efter. Jag ser inte den nya gummimattan med gula strecket som blev till efter den stora branden heller i din bild. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Va fint det blev! Stolpe3windows-hall är för mig blå fönster. Har du uppdaterat simworld-sidan? Din plattform är under andra plattform, men det ska jag ta bort ovanpå. Ser att du fixade luftledninghållare till stationen.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2017-03-05 klockan 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej.
Fixar de blåa fönstren åt Dig! Ligger nu i min pipeline... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag hittar inte den senaste Stolpe3windows-hall som du fixade fönstren. Var finns denna att hämta? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|