|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Helsingborg
Inlägg: 358
|
Vore roligt om multiplayern blir kompatibel med 3rd-party addons (finns ju väldigt många spel som klarar av moddat multiplayer, funktionaliteten med moddat multiplayer varierar dock väldigt mycket mellan olika spel dock
), detta skulle kunna skapa möjligheten att köra svenskt någon gång i framtiden i den nya simulatorn.Om inte är jag ändå ganska nöjd med multiplayer till simulatorn, något jag har saknat i snart 6 års tid nu.
__________________
Mina arbeten: Västerbanan 1.2 Byggs ej längre Fyrpunktsbanan Senaste versionen: 1.1 Karlsborgsbanan Landskapsbygge in progress |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 1 385
|
Hmm... CPU: Check! GPU: Ok! Ram... 8GB! Jag undrar om det skulle funka, speciellt då jag multitaskar...
__________________
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Danmark
Inlägg: 1 171
|
- Ingen bakåtkompatibilitet med nuvarande saker?
Innebär det att allt man har köpt till TS2016 inte går att använda i TS2017? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
|
Citat:
Det som inte fungerar är TS-2016/2017-grejjer i den nya TSW. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Danmark
Inlägg: 1 171
|
Då har jag missat något, jag trodde TS2017 va TSM
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
|
Nix, TS-2017 är samma som vi idag känner till som TS-2016. Allt nuvarande DLC kompatibelt. TS-2017 är en traditionell uppdatering.
TS-2017 kommer fortleva parallellt med TSW och sägs hållas support för lång tid framåt. TSW är den helt nya UE4-baserade simulatorn. Man har valt att helt och hållet avstå från någon som helst bakåtkompatibilitet i TSW, för att därigenom kunna skapa något som uppfyller deras idéer om hur nästa generations tågsimulator ska se ut, utan hinder av tidigare strukturer. Senast redigerad av Mazz den 2016-09-02 klockan 00:24. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 080
|
Ser onekligen bra ut, mycket prylar som rör sej (slangar, boggiefjädring, träd som svajar, mm, mm), men största elogen går tveklöst till den/dom som har modellerat tågen, förba..at snyggt.
Utan dom så hade man inte blivit lika impad. Men systemkravet.......................låter som dom har blandat ihop det med något annat spels krav (hehe) .
__________________
Ekan |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|