![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 338
|
![]()
Jag håller på och experimenterar med pann explosion och det går sakta framåt....
Explosion med LJUD: ![]() Kanske skulle animera när pannan flyger iväg???? Rök efter smällen: ![]() Resultatet: ![]() Jag har alltså flytta några meshar från "kind bogey" till main body, men som ni kan se så är hjul, vevstakar och bromsar opåverkade så: Frågor: 1. Kan du använda script i "kind bogey" Har även frågan ute i N3v forumet 2. Naturligtvis så kan jag även göra hjulen rostiga på ett "fult" sätt, men jag föredrar faktiskt punkt 1 ovan, om det går. Bogsera vraket till verkstad: ![]() Efter verkstads besök: ![]() Ovan åstadkoms genom att trycka på 2 unika tangentbords kombinationer(kind controlset) : A Pann explosion B Reparation |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|