![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej.
Det lila på byggnaden är tranparenta fönster... Så här ser det ut i OR. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej.
Då har jag kommit så här långt med konverteringen. Nivån ligger rätt på marken och alla texturer fungerar förutom att transparent TGA som inte vill lira ordentligt. Nåväl, jag löser säkert detta också... Trevlig Helg! . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Wase!
Hur blir det med snöskydden åt Finses högerväxel? Finns bara till vänsterväxel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej.
Objekt 123 på min hemsida simworld.se. Från 2 track till 1 track, rak vänster sida... Himla otur, verkar som ikonen för Railworks har försvunnit... Kollar ikväll när jag kommer hem. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hur går det med iconen som du skulle fixa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Har inte hunnit titta.
RW ligger lågt på prioriteringslistan... OCH, jag skulle kolla, inte fixa... Hemsidorna ligger i Sthlm och inte V-vik...
Må Väl! //Wase ![]() Bygger 3D till MSTS & Railworks Bygger Tjustbanan - normalspår 2016 - MSTS/OR Bygger SÖJ - smalspår år 1956 - MSTS/OR Bygger Wasefors - fiktiv rutt - MSTS/OR Banbyggarna Senast redigerad av wase den 2016-05-02 klockan 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Det var ett tag sen. Är du fortfarande i Västervik, eller? Ursäkta mig, jag undrar hur det går med Hallingskeid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|