![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
wo finde ich denn dieses schöne Freiluft-Umspannwerk. Sieht sehr gut aus
sorry, Translator: där kan jag hitta denna vackra utomhus station. Ser mycket bra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
[quote=ulipascha;303124]wo finde ich denn dieses schöne Freiluft-Umspannwerk. Sieht sehr gut aus
sorry, Translator: där kan jag hitta denna vackra utomhus station. Ser mycket bra http://www.banbyggarna.se/stl/scener...ide/page1.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
danke, lade es mir gerade runter. Tolle Arbeit bei Euch
![]() sorry, Translator: tack, den kalla mig rakt. Stora arbete med dig |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
![]()
hello,
I have a problem, i have loaded this content but i have a problem with "Ledningsmarker Static" fals: can the texture 'lmark.tga' not loading. can you help me, so that i can fixed this problem. almost thanks. greetings, Tedje |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
I guess you are trying to install this in an older Trainz version, right? This content is unfortunately only available for TANE.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
![]()
i have trs 2012
and "Ledningsmarker Static" have build 3.1 Senast redigerad av tedje den 2016-08-09 klockan 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|