![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Himmel å pannkaka jag har både 2015 TS och 2016 på skiva, Jag trodde 2016 var helt ny och inte visste jag att man kunde bara uppdaterat från 2015-2016 med samma spel hm intressant, Då slängde man bort 200 i onödan jaja sånt är livet, Kunde varit värre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har installerat nya assetsmappen trollhättan och även de filerna till tågsetet som fattades som du fixade Totte, Det hjälpte lite, Som jag ser det en mindre post som spelet säger saknas men samma meddelande kommer upp ändå och nu är det mindre bild hade på 3 skärmar samtidigt och hög upplösning har så när jag kör både: Lastbils och tågsimulator, Jag ber om ursäkt för detta
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Senaste Trollhattan har jag tagit bort alla scenarier och skapade ny Scenario.
Så dessa vagnar finns inte. Installerade du nya Trollhattan över gamla versionen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jaha på det viset! Eh nej ska jag installera om både rutten och ta ner nya assetmappen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|