![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2014
|
![]()
Ja allt det där ska vara nedladdat, flera gånger om. Men i content manager ser det ändå ut såhär...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Den cdp:n du använder fungerar inte längre. Den har f ö om jag minns rätt 13 år på nacken. I Svenska järnvägstavlor (post 4 i Download) finns både hastighetsstolpe modern och äldre. Tror att de ligger i I-paketet. I Svenska järnvägstavlor finns allt du behöver.
Fungerar det inte så återkom. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag har laddat ner allt i den tråden. Men får fortfarande "missing dependencies" på STL-grejerna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag har obekant med Traiz2's gränssnitt, men de dependencies som hastighetstavlan har är de på bilden:
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Okej! Jag skrev in alla kuidnummer var och en för sig. På en del står det "modified" och en del "Modified, Faulty". Finns det något jag kan göra? Jag har ju laddat ned mycket svenskt material som fungerar felfritt, signaler, lok, hus osv. Då känns det ju som att allting borde fungera tänker jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Vilken Trainz-build har Trainz2 ? Kan ha med det att göra ?
Citat:
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Build 65333.
|
![]() |
![]() |