![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 134
|
![]()
PERFEKTION!
![]() De där "vecken" som bara syns ur speciella vinklar vid solblänk är jag grymt imponerad av, episkt! ![]()
__________________
//Hamp3 ![]() SJ InterCity (X31K) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 396
|
![]()
__________________
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
Ort: Kristianstad
Inlägg: 763
|
![]()
riktigt stiligt
__________________
//AlleDahlle ![]() Øresundståg (X31K) Försöker just nu få in öresundståg(X31K/X32K) i Railworks/Train simulator |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 396
|
![]()
Vilken skillnad!
![]() Vänser: Nosen i senaste betan 15 April. Höger: Nya nosen. Ej redigerad! Bortse från strecket mellan fönstren i nya nosen. 27.jpg
__________________
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 854
|
![]()
Hej!
Ser otroligt bra ut! Formen ser annorlunda ut än förra. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
Ort: Kongeriket Norge
Inlägg: 226
|
![]()
Veldig bra !
![]()
__________________
ocvn |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
Ort: Kristianstad
Inlägg: 763
|
![]()
Fint! Det nya är mycket snyggt!
__________________
//AlleDahlle ![]() Øresundståg (X31K) Försöker just nu få in öresundståg(X31K/X32K) i Railworks/Train simulator |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|