![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
KMWs vagnar är fina, men dessvärre utdaterade. En ny flotta personvagnar från förra sekelskiftet (och sekelskifte innan det, förstås) vore asgrymt att se.
Men också en hel del motorvagnar från 50-talet vore jättekul att se. Några önskemål: -Y3 "Kameltåget", Kördes främst på ystadsbanan och blekinge kustbana, och sedan Stockholm-Mora innan elektrificeringen. -X1, Bygger någon på den? -X20-generationen. Hilding Carlsson-motorvagnar baserade på svenska rälsbussar, byggda till TGOJ. -T41! Sedan skulle det ha varit kul om man satsade på våra nordiska länder och byggde Danksa och Norska assets och tåg. Danmark saknar t.ex. en helt signalsystem. Jag vet itne hur det ser ut där nere just nu, om Heavyeagle har tagit sig an utmaningen eller inte. Danmark har bara Heavyeagle som 3D-Modellerare, Norge har inte byggt något på länge... Finns det någon där som ens bygger något? Till sist, Nya ordentliga RC-Hytter. Jag tror newS har modellfilerna just nu, så du får kontakta han om du vill anta utmaningen. Kanske en lång lista, men... alla har många viljor på saker som man vill se i simmet. Kanske du kan kolla med Lan (3D-byggare till Trainz) om du kan konvertera hans modeller. Du kan också få min AB4 som jag fick av Sealpower (Trainz) då han gav upp att bygga den för Trainz. Det vore något, tycker jag. Well, det var allt från mig. Hoppas du finner någon inspiration av dessa, samt en massa förfrågningar på annat håll (BM71-73, Värnersborgs stationshus, etc.)
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2014-04-03 klockan 14:30. Anledning: T41 menade jag, inte T21... men båda funkar lika bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|