|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#31 |
|
Månadens bild - Mars 2005
|
tre bilder
|
|
|
#32 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hedersmedlem
|
Snyggt!
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hedersmedlem
|
Hej!
Kul att tråden fick liv! Bidrar en bild från Vårgårda station och körde OR X-2028 versionen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Veteran
|
Hej
![]() Kanske på tiden att man kopplar in VelociRaptor 250GB med MSTS Där är lite trångt för jag har så in i vassen med rutter och backupper mm, får flytta onödiga filer till en annan disk innan jag kör igång MSTS Kanske man får lusten tillbaka att bygga, om man nu minns hur man gjorde ![]() Fråga till Micke321 Har du fått JBJ-R2 av Totte ? Du sa att du funderade på att bygga lite på rutten, vilket behövs ![]() Jag har tröttnat på RailWorks, det händer ju inget på Svensk-sidan Är ganska less på alla UK-tåg, alla lika fula Skillnaden som jag direkt märker, är att RW är lite mer "mjuka i formerna" på fordon mm ochi detaljerna. Men vad hjälper det när det är så tråkigt att köra .
Last edited by Hawk; 02-27-2014 at 02:29 AM. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem
|
Det vore naturligtvis härligt om du fick liv i byggandet igen, Hawk!
Då kanske det kunde komma en lika häftig version av din Oms som den Mazz presterat för RW. Ja, jag vet: Det är en personlig önskan från mig. Jag HAR försökt bygga en själv, men jag blir inte klok på 3dCrafters skrik om att modellerna måste vara komplett texturerade innan de lyfts in i MSTS / OR. Lycka till Hawk! /Med vänliga hälsningar "Tågny" (alias "torpal" i detta forum)
|
|
|
#37 |
|
Medlem
|
Fråga till Micke321
Har du fått JBJ-R2 av Totte ? Du sa att du funderade på att bygga lite på rutten, vilket behövs ![]() [/quote] Japp har fått den. Har inte hunnit jobba så mycket med den än.
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hedersmedlem
|
Den fina T21 drar SJ trävagnar i Herrljunga!
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Veteran
|
Hej
![]() En härlig bild, snygga perrongtak. Kul att se både T 21 loket och dom gamla mysiga trävagnarna, som har många år på sig
|
|
|
|
#40 |
|
Hedersmedlem
|
Tack Hawk!
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hedersmedlem
|
Dagens!
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hedersmedlem
|
Hej!
Nu har den här tråden vilat! ![]() Bild från Moss! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hedersmedlem
|
Hej!
Det är inte så ofta tråden dyker upp! Visar nu kvällens höstresa med EL15 multade med malmvagnar. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hedersmedlem
|
Göteborg järnvägsmuseum visar stolt upp sin ånga med trävagnar!
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|