![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#316 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag packade ner Assets med utilities.exe för ett tag sen och hur stor blev det? Det blev 6 GB stort.
![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-11-24 klockan 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Hedersmedlem
|
![]()
är färdig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]() Citat:
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Hedersmedlem
|
![]()
Utan att tänka på Assets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Medlem
|
![]()
Steam workshsop är jag tveksam till att det går att använda. Då måste man väl endast använda saker som redan finns i de andra rutterna?
Man kanske kan göra den 'privat'. Lägga upp allt på google drive eller liknande och bjuda in 'betatestare'...... ![]()
![]() |
#321 |
Medlem
|
![]()
Kan man också göra...
Vet inte hur det ser ut med assets-läget. Jag undrar hur Dovetail Games har tänkt där, vissa vill ju inte att sina objekt och tåg sprids vidare... då blir det bara svårt ändå...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag har dragit fram vattendrag åt Slumpån och även byggt upp gamla bron. Vet inte om den rivs bort, vet ni? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Den ska bli cykelvägsbro har jag hört, så den ska vara kvar men utan stolpar och spår. Ser bra ut!
![]()
![]() |
#324 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag tog reda på att bron blir kvar till cykelväg. Jag placerar nog belysningen där. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Då har jag jobbat färdig Slumpånsområdet. Sen fortsätter jag norrut mot Trollhättan. Det spåret har jag satt upp STH 200. Här kommer fyra bilder! Njut av dem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Medlem
|
![]()
Fan vad duktig du är! ursäkta mig, men hur jag än vrider och vänder så kommer jag aldrig i närheten på mina rutter! Är så sugen på att köra på banan som den är, om man får...
Får man det?
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
VÄLDIGT fint Totte!!
![]()
![]() |
#328 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Snyggt jobbat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tackar!
Jag planerar spårläggningar söderut c:a 5 km långt, så vi får se hur det blir. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |