![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Fler svar på vanliga frågor av Tony Hilliam.
Citat:
Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Stort tack att du rapportera till os Svenolov! För mig (som tycker engelska är jättejobbigt att leta igenom och läsa i större mängder) är det jättesnällt att du lägger upp viss text här!!
![]() Enl. bilden på denna sida så ser det riktigt snyggt ut: http://anewera.trainzportal.com/ Men undrar hur mycket som är "nytt", och om man kommer känna igen sig! Trainz har ju egentligen sett likadant ut sen jag började använda det, menyerna ser likadana ut och färgerna är detsamma, med vissa lite större ändringar, men spelet i säg är likadant tycker jag.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Jockes, spännande är det.
Nu är det mindre än 2 dygn kvar tills "Kickstarter - Trainz A New Era" öppnas. Jag ska absolut sponsra detta projekt. Hoppas att fler än jag gör detsamma. Det finns ju ganska många Trainz entusiaster på vårt forum som har insett möjligheterna med Trainz.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Vad är kickstarter för något? Vad jag minns har det med gamka motorcyklar att göra.
Någon som vet? Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det verkar inte enbart spännande, det verkar till och med lovande.
Det här är väl egentligen första gången som det verkligen är något nytt och revolutionerande på gång till Trainz. Alla andra utgåvor f.o.m TRS2004 har väl egentligen bara handlat om "uppdateringar" av föregående versioner, med något förbättrad grafik, lite nya funktioner här å där, möjligheter att hantera mer avancerade skrip futures, några träd som står å fladdrar, etc, etc.. Det är väl egentligen bara alla duktiga tredje parts skapare av alla möjliga och omöjliga underbara objekt som har gjort att man har upplevt att "spelet" har blivit "bättre" för varje ny utgåva, när spelet egentligen har stått å stampat på mer eller mindre samma fläck hela tiden. Det här verkar bli nåt helt annat, bara den nya spelmotorn i sej själv gör att jag definitivt kommer att lätta på plånboken, och ge ett ordentligt bidrag.
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]() Citat:
tredje parts skapare är dom som ser till att detta spelet lever. Om sen dom tar betalt för sina saker eller inte. Är av ringa betydelse i slut ändan. Med den nya spelmotorn, som utnyttjar vad en dator verkligen kan göra idag, kan detta bli riktigt bra. Så ser jag fram emot detta. Och ett bidrag kommer jag också att ge. Nisse kickstarter, är en sida där du kan bidra med pengar till som i detta fallet N3V för att dom skall kunna slutföra projektet. (vilket jag verkligen hoppas det gör) Du bestämmer själv summan, men om den totala summan inte kommer upp till det mål dom satt upp. Betalar man inget.
Bygger numera i Tane /Björn Senast redigerad av baloo406 den 2013-11-12 klockan 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Det här låter verkligen spännande! Man slänger väl fram plånboken nu och hoppas på det bästa!
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Signade upp på kickstarter där på de nya trainz.
engineer (box) bästa $80 AUD jag spenderat o så får jag spela de från pre-beta och vara med och säga min åsikt ![]() och jag säger som tidigare talare, detta ser lovande ut och en ny era för trainz tror jag de blir. Man har ju varit på rälsen sen 2001 och tack för alla bra prylar ni byggt STW o andra härinne. Ni är som gudar ![]() Senast redigerad av rock den 2013-11-13 klockan 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|