![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 345
|
![]()
Och slutligen det sista G loket (G4 1418) med samma nya features som G6 1452:
1. Ny engineConfig där loket med STOR möda kan dra ett 14-1500 tons i 30 km/t på PLAN bana. Mätningarna utförda under CABMode körning. I och med engine ändringar måste ni från och med nu ge akt på vatten nivån i pannan när ni kör i CAB MODE Glöm därför INTE I tangenten för att fylla på vatten och O tangenten för att stänga av. Alternativ: I hytten aktiveras injektorn. Detta senare ger snabbare utslag. Ge också akt på trycket i ånglådan (Steam chest). Lek då med fyllningsgraden. 2.Röken har också ändrats 3.Liksom hytten vars 2 manometervisare för ångtryck nu ger mycket bättre precision. lok: http://www.mediafire.com/?7rr0p6dj4qxunud OBS! Inga ändringar sen den ursprungliga tendern Hämta G2 1418 tender: http://www.mediafire.com/download/ik...2013_08_19.rar OBS!!!!! OBS!!!!!! Nytt kuid-nr för tenderlok hytt. http://www.mediafire.com/download/ho...2013_10_10.cdp |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|