![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Jag har ingen riktig modell färdig till jul åt er men jag visar en bild på Linghed som jag har börjat jobba med igen. Fjädringen börjar bli klar och även den skiljer sig en hel del mot det jag gjort tidigare. God Jul och Gott Nytt år ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej
Bygget går vidare. det svåraste är ehlt klart att få ordning på texturerna. Hjulen är rätt OK men ramen är jag inte nöjd med ännu. Grunden för texturerna är foton från Järnvägsmuseum men de är inte så bra för de är tagna innomhus. God fortsättning!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Även om bilderna är tagna inomhus, tycker jag du får till riktigt snygga texturer!
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Järnskrot!
Det är otroligt hur mycket järnskrot Jänkarna anser sig behöva för att bygga en bakre löpboggie. Allt detta resulterar i en högst modest möjlighet till sidoförskjutning av axeln.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej igen
Det sista jag hinner på denna sida nyår. Gott Nytt år Allesammans!
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Snygg koppartank under tendern och snyggt byggt och texturerat som vanligt. Du är en "gudabenådad" byggare, bjornl
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Ser helt otroligt snyggt ut Björn! Ser verkligen fram emot fler uppdateringar i denna tråd!
Gott nytt år! ![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej
Tack för uppmuntran LAn, Realy med flera ![]() Efter lite annat att göra över nyår så är jag igång igen. Löpaxel, grundläggande animation och alla dummys och helpers är på plats. Just nu håller jag på med cylindrarna. Sedan skall jag exportera ut henne i Trainz för första gången.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|