![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej. Jag har laddat hem VSBR5 från Banbyggarna. Skall alla patcher från 0-5 installeras nu?
Hälsningar Olle M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja!
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
ja endelig er eg tilbake på vbsr i msts eg fikk en gammel laptop av min bror med winxp på som han ikke bruker, den blir ltt varm en eg kan skjøre tog på den, ja mye gøyere en railworks, så no har eg save i hellvik mot egersund
det er veldig gøyt å kjøre på norges fineste rute til msts så igjen jan k å bønan eg må skryte å si dette er virkelig veldig bra laget dere er veldig flink ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
nå har eg fått kjøpt å installert sylium å trains de nut, å eg fikk signatur togene med sylium lyd fra lukas, han er snill å hjelper meg mye han, så i dag har eg kjørt drammen gardermoen, lukas sendte signatur med nye coubler på sånn eg kan kjøre til gardermoen, før spora eg bare av å coubler fix som en la ut på forumet funker ikke, men for de som ikke har lyden så kan eg anbefale den, meget bra:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
legger ut et lite videoklipp fra der eg kjørte i går, kul lyd
http://www.youtube.com/watch?v=-06ch...ature=youtu.be dette tåg å denne ruten bare elsker eg, eg syns det er den beste ruten som fins i norge til msts |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Etter at jeg har innstallert vbsr5 på min nye windows 7 maskin opplever jeg
det samme problemet som jeg opplevde tidligere når jeg nærmer meg Grovane fra Oslo så får jeg feilmelding om manglende filer . Jeg husker fra tidligere at dette er 3 skinnefiler i forbindelse med setedalsbanen men klarer ikke å huske hvor jeg fant dem sist . Det mgl en shapefil som heter : N1t1mstrt.s og en eller fler texture filer som heter : textures\snow\NcleanTrack2 .ace bl.a. Ønsker samtidig samtlige brukere EN RIKTIG GOD JUL ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|