Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-07-25, 19:49   #1
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
Standard

Datorn fungerar igen och allt på disken inklusive samtliga rutter är kvar!
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 23:01   #2
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bönan Visa inlägg
Datorn fungerar igen och allt på disken inklusive samtliga rutter är kvar!
Va bra!
Vet du vad som orsakar?
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 23:20   #3
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
Standard

Dataproffset trodde att det var virus som orsakade, för säkerhets skull har jag skaffat nytt viruskydd så att det inte ska behöva hända igen!
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 23:12   #4
fargus
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 379
Standard

var i Stockholm, Gamla Stan idag och såg Gröna Lund och åkte båt, men vi var inte där så jag såg det utanför när jag var i båten. jag såg många SL bussar och Sightseeingbussar
__________________
Mvh, fargus

Gillar Taurus loket



Ett stor Michael Jackson fan

Senast redigerad av fargus den 2012-08-01 klockan 00:08.
fargus besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 23:14   #5
fargus
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 379
Smile

åker till Skåne imorgon
__________________
Mvh, fargus

Gillar Taurus loket



Ett stor Michael Jackson fan
fargus besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 15:04   #6
fargus
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 379
Question

jag har läst lite om att megapixel spelar ingen roll och det är nog bara hur större eller mindre bilder man vill ha om jag har rätt. men jag har också hört att alla säger att iPhone 4S är den bästa kameran med bra färger osv, men jag vet inte om det stämmer?
__________________
Mvh, fargus

Gillar Taurus loket



Ett stor Michael Jackson fan
fargus besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 16:54   #7
gubben50
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2005
Ort: Falun
Inlägg: 1 066
Standard

Hej! det är en dålig telefon för det går inte att köra 4g på den
__________________
Dator:
OS:Windows 10 Pro 64
AMD X4 3,4 GHZ
Minne: 8GB /1600 MHz
Grafik:Geforce GTX 550 Ti / 1024 Mb
SSD-hårddisk Agility 3 Series - 120 GB
24 tums skärm

John P
gubben50 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:31.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009