![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Först så vill jag bara säga att ditt arbete och ditt engagemang till att hålla Trainz comunityn vid liv är mer värd än vad som går att beskriva.
Även fast att det har vart lite halv taskigt med aktivitet (gäller även mig) här på forumet så lyckas du endå hålla byggandet och "renoveringarna" ![]() Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Tack för allt arbete som du lägger ner! Det gör verkligen Trainz levande och du ger folk som mig en möjlighet att uppleva en tid då järnvägen var som vackrast! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Efter en vecka av inaktivitet på forumet från mig så ser man detta! Det är, precis som vanligt riktigt snygga ombyggnationer och nybyggnationer du gjort Lennart! Önskar dig och alla inblandade ett stort lycka till! Själv försvinner jag igen i tio dagar ungefär. Men kollar självklart in så ofta jag kan, dock utan inlägg...
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|