![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]()
låt mig se om jag kommer ihåg allt...
en cooler master half X ger bra med space å lättare å upgradera plus trycka in mer shit me tiden 1000 W nätagrigat grafiki kortet slukar massa ström runt 700W msi P67A-GD80 (B3) moderkort cpu är en intel core I7 2600K 16gb ram gtx590 Gainward grafik kort dyr sen ett greative X-Fi xreame fidelity (med ljudanläggning jag nu har får jag en härlig vibrerande bas när man drar på när man kör heavy load :-) jag tyckar ljud är lika viktigt sim grafik) en 120 gb SDD disk for os dyr en 500gb disk för spel å program folk tyckte jag skulle raida med med det känder over kill köpte en snabbare disk i stället sen köpte jag ny mus med logitech G700 å ett microsoft X4 tangentbord tror de var allt Senast redigerad av Gripen00 den 2012-04-21 klockan 21:32. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|