| 

| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 

| 
	|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
![]()  | 

| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
	 | 
| 

| 
		#1 | 
| 

Hedersmedlem 

Reg.datum: Feb 2003 

| 

Hej Bönan  

![]() En förtjusande och vacker Rutt du har gjort. ![]() Det är en sak jag vill berätta, det är lite konstigt med spåren bitvis i Stockholm C. Tåget skakar till,bara lite och men det spårar inte ur. Annars flyter det på,emellanåt kan fps gå ner till c:a 5. Grin Det är riktigt roligt att göra aktiviteter med tanke många spår bredvid varandra. Tumme Upp Jag har tsection 44 installerat. Mvh. Traingoal  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#2 | 
| 

Veteran 

Reg.datum: Jul 2008 

| 

Kul att du gillar rutten! 

Angående spåret vid Stockholm C (och några andra platser) så beror det på att det är svårt att få spåren att gå ihop snyggt när det är så många spår och växlar. MSTS tolererar små glapp, på ett par cm, när man kopplar ihop två spårbitar. Det blir fult, men man får försöka stå ut. Jag kommer inte att ändra det, för då skulle jag bli tvungen att ta bort massa signaler. 

Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora  | 
| 
		 | 

| 
![]()  | 

| Taggar | 
| msts-rutter | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |

| 

|