![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#25 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 542
|
![]()
Hej! Norr om Uppsala, på den dubbelspåriga stambanan, fick jag lov att ta bort dödskallesignalerna, det var dem som gjorde så att rutten inte fungerade.
De 3 stycken dödskallarna söder om Uppsala, det stämmer mot verkligheten. Det är tre stycken huvudspår, och varje spår ska ha en egen dödskalle. Däremot vid själva övergången, behövs bara en V-signal för varje riktning. De visar i verkligheten bara om bommarna är nere eller inte, så en räcker. Tack för att du tycker att mitt landskap är bra! ![]()
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
![]() |
![]() |
Taggar |
msts-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|