![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Det var observant, fast det var egentligen signal 154 jag tänkte på. Vad jag förstår borde inte en sån signalbild vara möjlig (kör 40 + dvärg som inte visar rörelse tillåten). Apropå signaler skulle jag behöva hjälp med testning och justering av signalerna. Jag har fortfarande en hel del signaler som slår om till stopp av outgrundliga anledningar.
När det gäller växlarna har det tyvärr blivit så på ganska många ställen. Jag tror dock inte det har någon praktiskt betydelse, dvs växlarna verkar fungera som de ska ändå. Här kommer lite bilder från linjen ut mot Bankeryd. |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|