|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#3 | |||
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
Jag är först in då
. Vad är det som saknas enligt listan, om man ska beskriva kortfattat kuidlistan för signalen (JVS Hsi3)Måste tacka och bocka för signalerna Fick problem med bildstorleken. Citat:
Citat:
. Läs min signatur. Är det inte här jag ska fråga efter hjälp när jag inte vet vad jag behöver ladda ned för att det ska funka. Jag har laddat ned allt som du har laddat upp den här veckan plus semaforerna men saknar ändå saker. Och vad har du gett mig för ledtråd, ärligt talat. Har sökt/letat överallt på forumet utan resulat. Efter drygt 15 min letande ber jag om hjälp och får en spydig kommentar tillbaka. Gud vad trist. Har jag missförstått nu alltihopa. Tycker någon att det här låter olämpligt/oschysst/inte trevligt så kan man alltid anmäla/rapportera det. JohanV. Ta inte illa upp att det just blev så här i början av din tråd och att det kom utanför ämnet. Skulle inte ens ha frågat från första början om hjälp. Jag kan lätt missförstå saker. Citat:
Mitt svar handlar inte om spydighet. Jag utgår från den information som du bifogar i din fråga och svarar därefter. -
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av svenolov den 2011-08-14 klockan 00:47. |
|||
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|