| 

| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 

| 
	|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
![]()  | 

| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
	 | 
| 

| 
		#1 | |
| 

Medlem 

Reg.datum: Jan 2010 

| 

Citat: 

betalar du?   det är första gången jag pratar med dig på forumet!   vad kul!  

Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan  | 
|
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#2 | 
| 

Medlem 

Reg.datum: May 2004 

| 

Har denna version... $12.99 AUD for 3 months ... det blir bara ca 80:-/Skr.. och då kan jag ladda ned det jag vill ha...Gick in på denna o köpte min licens http://www.auran.com/TRS2004/DLS.php.. förutsatt att du är medlem...

MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare!  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#3 | 
| 

Medlem 

Reg.datum: Jan 2011 

| 

Jag har trainz 2009 men kan ändå inte ladda ner något. Blir bara rött på de sakerna man försöker ladda ner i content manager,

| 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#4 | |
| 

Veteran 

Reg.datum: Jun 2008 

| 

Citat: 

Det har inte jag heller gjort, men det går att lösa ändå: Om man laddar ner något till den vers. av spelet (se bild 1), så får man ett rött utropstecken i Content (se bild 2). Högerklicka då på objektet du laddat ner, och välj "Edit in explorer". Sen letar du reda på "Config.txt" och öppnar den med "Anteckningar" t.ex. Där ändrar du "trainz-build-3.3" till ditt aktuella nummer (jag har 3.1), oxå kan du passa på att byta namn på objektet om du vill på samma gång (se bild 3). Stäng och spara, högerklicka igen, välj "Edit-commit", och vioola, utropstecknet är borta, objektet har fått ett nytt namn, och funkar i spelet i 99.99% av fallen (se bild 4). 

Ekan  | 
|
| 
		 | 

| 
![]()  | 

| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |

| 

|