![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Inte jag heller..
Läs manualen 3 gånger till och kolla vad den säger.. Att googla felet hjälper lite kanske.. Försökt det nästa gång :P Detta fick jag fram (från tillverkaren) Citat:
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Okaj jag har mäkrt nåt sällsynt nu, de e inte fel på signalerna, utan på rutten! Jag prövade signalen på en annan rutt där lyste de grönt hela tiden, men i PT GBG rutten byter de färg hela tiden, jag vet inte om jag ska ignorera de men jag har nytt namn på alla signaler och inget hjälpte så jag kanske få göraen ny rutt och göra merge a route istället, ända nackdelen e att alla spår vid varje hållplats måste kopplas in manuellt ( 133x2 st)!!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|