|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidigare Traindriver94
|
En ciao
30 moped fast den har redan pajat 2ggr på en vecka -.-
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 1 020
|
Banan mellan Stockholm och Stocksund har öppnats igen, så nu kan man åka anständigt den sista biten till jobbet (om man inte åker bil).
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Stockholms län
Inlägg: 498
|
och ingen skola idag, kan det inte bli skönare?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Då har jag varit medlem här i ca. 1 år. Riktigt roligt är det att hålla på med tåg - och jag kommer att fortsätta.
![]()
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Har fått fyra "Grandiosa X-tra allt BBQ" checkar på posten
mums
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-10-06 klockan 16:35. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
|
Datorn funkar till slut, underbart!
Efter två månader, lika många datafirmor, tre besök hos sagda firmor och över 6000 kronor är felet löst. Det var ett minne som satt löst, tänkt att det kan få vara så simpelt?!? Men nu är jag bara glad att det är över...
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Vad var det för problem med datorn?
Bra att det är fixat nu iaf.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Citat:
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Oj, det var läääänge de.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Månadens bild - Aug 2005
|
Gammal medlem jo, jag har allt varit här i 7 år nu lite drygt! Åren går!
__________________
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
|
Jag har varit ombord i över ett år nu...
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 733
|
Två år, tre månader och fem dagar för mig
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Stockholms län
Inlägg: 498
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem
|
Snöar rejält just nu, och har kommit några cm sen 17-tiden
Dessutom snö som ligger kvar.Så verkar bli dags att byta till dubbdäck på pappas 855 också. Var lite halkigt med sommardäck...!
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|