Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-10-02, 16:12   #1
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

En ciao 30 moped fast den har redan pajat 2ggr på en vecka -.-
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2009-10-05, 11:22   #2
Kristian
Tidigare Krille400
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 1 020
Standard

Banan mellan Stockholm och Stocksund har öppnats igen, så nu kan man åka anständigt den sista biten till jobbet (om man inte åker bil). Dessutom har all personal från Östra återgått dit efter att ha varit placerade här, oerhört skönt!
Kristian besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 07:50   #3
X2an
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Stockholms län
Inlägg: 498
Standard

och ingen skola idag, kan det inte bli skönare?
X2an besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 15:49   #4
Bombardier Train
Tidigare Ruben
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
Standard

Då har jag varit medlem här i ca. 1 år. Riktigt roligt är det att hålla på med tåg - och jag kommer att fortsätta.
__________________
//Bombardier Train


Bombardier Train besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 16:25   #5
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Har fått fyra "Grandiosa X-tra allt BBQ" checkar på posten mums
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!

Senast redigerad av Micke.L den 2009-10-06 klockan 16:35.
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 16:29   #6
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
Standard

Datorn funkar till slut, underbart! Efter två månader, lika många datafirmor, tre besök hos sagda firmor och över 6000 kronor är felet löst. Det var ett minne som satt löst, tänkt att det kan få vara så simpelt?!? Men nu är jag bara glad att det är över...
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 16:30   #7
Bombardier Train
Tidigare Ruben
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
Standard

Vad var det för problem med datorn? Bra att det är fixat nu iaf.
__________________
//Bombardier Train


Bombardier Train besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 16:37   #8
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bombardier Train Visa inlägg
Då har jag varit medlem här i ca. 1 år. Riktigt roligt är det att hålla på med tåg - och jag kommer att fortsätta.
Ja jäklar, mer än 2år för mig
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 16:43   #9
Bombardier Train
Tidigare Ruben
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
Standard

Oj, det var läääänge de.
__________________
//Bombardier Train


Bombardier Train besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 23:14   #10
vfp420b
Månadens bild - Aug 2005
 
Reg.datum: Sep 2002
Ort: Mariannelund, Sweden.
Inlägg: 1 342
Skicka ett meddelande via ICQ till vfp420b Skicka ett meddelande via MSN till vfp420b Skicka ett meddelande via Skype™ till vfp420b
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bombardier Train Visa inlägg
Oj, det var läääänge de.
Gammal medlem jo, jag har allt varit här i 7 år nu lite drygt! Åren går!
__________________
M.V.H Tobias
år 2014!
------------------------
Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage.
http://tobbebilder.from.eksjo.com/
vfp420b besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 22:05   #11
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Micke.L Visa inlägg
Ja jäklar, mer än 2år för mig
Jag har varit ombord i över ett år nu...
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 22:46   #12
Julian
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 733
Standard

Två år, tre månader och fem dagar för mig
Julian besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 18:03   #13
X2an
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Stockholms län
Inlägg: 498
Smile Grattis

Citat:
Ursprungligen postat av Bombardier Train Visa inlägg
Då har jag varit medlem här i ca. 1 år. Riktigt roligt är det att hålla på med tåg - och jag kommer att fortsätta.
Grattis till 1-årsmedlemskapet Bombardier train och låter bra att fortsätta.
X2an besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 20:35   #14
Dson
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Morgongåva, Uppland, Sweden
Inlägg: 2 767
Skicka ett meddelande via MSN till Dson
Standard

Snöar rejält just nu, och har kommit några cm sen 17-tiden Dessutom snö som ligger kvar.

Så verkar bli dags att byta till dubbdäck på pappas 855 också. Var lite halkigt med sommardäck...!
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en.
Dson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:27.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009