|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
ICE T står klar for å kjøre til Köln Hbf og videre til Aachen Hbf på Wupper st kl 05:00
__________________
MVH Remy Scania V8 og snute er likke sexy som Nohaben med snute |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Hej!
Det blev omväg för Tågkompaniet p.g.a. svår olycka uppe i norrland. Det blev via Oslo istället. Tågkompaniets lok gick sönder och ersattes av grå RC. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Snart så kommer min version av Panoramavagn från Veolia som du kan ha istället för den tyska.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Medlem
|
Citat:
, vet du när den blir släppt?
__________________
Mvh Wasso |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Nej, men på måndag har jag ny dator (Om inget går fel, datorn skickas från Lund) med XP så då kan jag förhoppningsvis slutföra alla mina projekt.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
Ok, var har du köpt datorn?
__________________
Mvh Wasso |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Citat:
Har du gjort nå´t? |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Ja, men den är svårt mappad, sä därför är det jättesvårt (om det ens går) att få till Veolia-logotypen rätt.
Men jag ska försöka igen.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Hej!
Idag kom TKABS EL16-lok förbi med en Veolia Panoramavagn under testkörningen tidigare. Inte varje dag man ser än sådan, så jag tog upp kameran och fotade ett par bilder.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Gnesta, , Sweden.
Inlägg: 587
|
Läckert, undrar om någon EL16 finns kvar i den målningen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
|
Får man fråga när (om) du kommer släppa den?
__________________
Mvh Wasso |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 88
|
Såväl lije som tåg finns på tyska the-train, www.the-train.de, ett litet paradis för europeisk materiel
Hälsar LasseJ |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|