![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tills du ser att bat-filen kopierar Shaps och texturefilerna till VBSR.
Glöm inte att VBSR kräver senaste Xtracks och Newroads! Alltså inte Scalerail. Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-09-16 klockan 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Om Xtracks och Newroads visste jag redan, det fixade jag innan jag laddade hem trollhättan light (ett tag sen). Nu är jag på den tredje (har varit där ett tag) ronden av DOS-ningen av VBSR....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Har du kvar alla 6 orginalrutterna? Installbat söker dessa filer för att kopiera därifrån. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nu fixade det sig
![]() Från början, när jag laddade hem rutten och packade upp den så gjorde den en mapp i ROUTES som hette VBSR_3. I denna mapp så låg det i stort sett bara en readme, ett par bilder och en zipfil. När jag packade upp den zipfilen så gjorde den en VBSR_3 mapp i VBSR_3-mappen. Då ville inte installme.bat fungera. Men när jag flyttade VBSR_3-mappen som låg i VBSR_3-mappen till ROUTES istället så kopierar Installme för glatta livet ![]() Kanske blev lite krångligt med alla "VBSR_3"... Men nu fungerar det i alla fall ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Vad bra att du lyckades!
![]() |
![]() |
![]() |