|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 797
|
Själv hämtade man sitt Ps3 slim idag. Så nu står det ett xbox 360 premium å ps3 på skrivbordet.
__________________
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Har börjat på en foto kurs som pågar 7 onsdagar framåt.
Läraren va riktigt bra, Hoppas man blir en bättre fotograf.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidigare ssg
|
Fan vad skönt, förbifarten blir av tillslut. Först Citybanan och nu Förbifarten. Kanske finns det en framtid för stockholms infrastruktur?
__________________
http://puggen.deviantart.com/ |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
Ort: Jönköping
Inlägg: 2 867
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Tidigare ssg
|
Citat:
__________________
http://puggen.deviantart.com/ |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
Ort: Jönköping
Inlägg: 2 867
|
Citat:
![]() Skämt åsido, jag är för dåligt insatt i trafiken där uppe för att kunna säga ja/nej...
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Hyttåksfettischist
|
Citat:
![]() Kalla sig dansk när man bor i Norrland... Det var det grövsta!
__________________
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
|
Nu jävlar!
__________________
You'll Never Walk Alone
Senast redigerad av Schulz den 2012-12-17 klockan 23:44. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
|
ah trevligt! Sxbox 360 elite
funderar själv på att byta mitt vanliga Xbox till ett elite bara för att jag vill ( eller är det måste ) ha HDMI porten på baksidan
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
En kompis till mig har en sådan. Men inte jag, jag har varken Xbox, Play-station eller Wii. Jag kör med PC!
![]()
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|