![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Samma fel som tidigare.
Skriver över kuid:328014:1063 spår 1435mm rail only 30kgm. Så jag avbröt installationen.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hittade felet. Eftersom jag kopierat configfiler och bytt ut kuid nummer i config-filerna ett 80-tal gånger, så måste det väl smyga sig in något fel någonstans. Mycket riktigt så hade 600mm rail only <kuid:328014:1063>. Men nu ska det vara fixat!
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Ett helsike ibland, att hålla reda på alla kuids som man har gjort. Lätt hänt, att man slarvar och inte skriver upp dom alla gånger, så att det blir ett kuidnr. som man redan har använt på en annan pryl. Men nu funkar det galant för mig iallafall.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
När spåren är uppdaterade så måste jag uppdatera vändskivorna också, så nu har de build 2.7 och vissa småmissar är fixade.
Spårpaket version 3.0 måste laddas ned härifrån: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...502#post242502
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|