|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#29 |
|
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
Personligen tycker jag inte att Mumin-trollen (tåget bredvid x2:an) ska hålla till på spåret!
Måste även ersänna att X2 rna går före pendolino för min del.(därmed inte sagt att jag inte vill att pendolino ska komma till MSTS, för det hoppas jag att det gör!) |
|
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Vilket tv program tycker ni e bäst?? | prymikom | Off-topic | 17 | 2003-04-14 21:53 |
| Vilket program använder ni när ni målar om tåg? | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 18 | 2003-04-13 17:49 |
| Vilket är bäst, MSTS eller Trainz | balderstorp | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-04-07 16:39 |
| Vilket grafikkort har du? | Fredrik | Off-topic | 36 | 2003-02-10 02:20 |
| Man blir så trött på tjafset - vilket är bäst. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-06-26 22:38 |