![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ser bra ut för att vara en första!
![]() Den stora nackdelen med CAD-program är att dess modeller blir löjligt high-poly när man försöker konvertera dem till något spelformat. Och då menar jag löjligt high-poly... Dock så har jag ingen vidare erfarenhet hur rhinoceros behandlar polygoner, men generellt brukar det vara så... Vill inte verka negativ men det verkar inte vara något vidare på den fronten. Annars brukar de flesta 3d-program oavsett typ kunna exportera som .3ds vilket även gmax kan importera. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|