![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
det står "färgkvalitet (högst)32 bit" så det är nog inte det :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
När du avinstallerade MSTS, kollade du mappstystemet om de fanns MSTS mappen kvar? Om ja, då flyttar du dem till annan ställe och sen installerar orginalskivan du på nytt. Testa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Som Totte säger, så kolla att Train Simulator mappen är borta vid ominstallation. Har man lagt in nerladdade tåg och rutter, så ligger dom kvar vid avinstallation...
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Vad kör du för OS? Jag har hört att msts och vista inte vill funka bra ihop, men det går att få till på nått sätt (vet dock inte hur!?)...
![]() |
#5 |
Tidigare v10
|
![]()
jag kör xp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
|
![]()
Jag ger upp nu, skiten gå inte ens att av installera nu!!! jag är så j***** förbannad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag kör också XP har inte haft några problem, förutom första gången jag installera msts. Då fick jag svartskärm p.g.a. för gamla grafikdrivare...
Du kan alltid avinstallera det manuellt. Bara gå till där du installera det t.ex. under C:/Program och ta bort Train Smulator mappen. Bättre ta bort det i Kontrollpanelen under Lägg till eller ta bort program, men går det inte där så...
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2007-11-14 klockan 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Om du inte kan avinstallera programmet så betyder det att det saknas något som gör att avinstallationen inte fungerar. Om det inte fungerar så kolla om du kan installera det igen och sedan avinstallera det. Kan vara så att det saknas filer i registret, då kan detta uppkomma. Kanske du har avinstallerat något som har plockat med sej de filer du behöver till MSTS. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|