![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag tror att SVoyager skrev för länge sedan att man bör göra en delete av alla C20 filer innan man installerar en ny version.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja, det har du ju förstås rätt i, men detta var ju ingen versionförändring utan bara en förändring i några filer eller nåt sånt som jag har fattat det.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Svoyager, jag kom på en bra ide vad du skulle kunna göra tills nästa version...
Du vet den där tv-n i hytten, jag kom på en ide att du skulle kunna fixa så att det man kan trycka på en knapp och sedan börjar tv-n visa lite bilder "inne i vagnen, om vad som händer" Obs! Om du inte förstår mig, snälla sig till! Tack |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Sen kan väl jag tycka att den ska vara mörk då den egentligen bara visar vad som sker i vagnen. Och det brukar ju oftast bara vara folk som sitter och läser tidningen. Inget jätteintressant mao. Men det är ju upp till mästerbyggaren David att bestämma hur han vill ha det. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag förstår, men det skulle kunna vara COOLT om han skulle göra/fixa tv:n.
Senast redigerad av Romet12 den 2007-11-12 klockan 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag förstår inte en sak, det är det att när jag kör in till Zinkensdamm's slut station's ställe från hurnstull, då kommer det upp en sådan märke på skärmen, vad betyder detta?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Svoyager: Är det något krångel med sin server för det skulle ta över 3 timmar att ladda ner senaste versionen av C20 och så långtid har det aldrig tagit förut att ladda ner från din hemsida...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
En grej som däremot jag ser som verkar lite konstig, det är att BÖR-värdet ligger på 15. Om det nu är vid en station du är vid när bilden "togs". Där borde BÖR-värdet ligga på 50 om man nu inte har ett tåg precis framför sig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
Citat:
![]() Citat:
Tack för förklarningen! Citat: