![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har directX 9c och senaste drivarna till mitt kort (Geforce 8600GT) och inga problem. Kör XP jag med!
Men jag hade problem innan jag uppgradera datorn. Då krascha MSTS under uppstarten (filmen). Tog då bort filmsekvensen och sen funka det bra (plus man slapp den "jobbiga" startfilmen). Ta bort filen startup, finns här: C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\GLOBAL
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
resultatet av nergradering och åter igen uppdatering av drivrutiner för grafikkort: ingen framgång
Resultatet av uppdatering av directx: ingen framgång Resultad av uppdatering av MSTS: ingen framgång några förslag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Långskott, men snabbt för dig att svara eller testa:
- Fungerar din dator bra i andra applikationer, typ andra spel? - har du installerat moderkorts-drivrutinerna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja, den fungerar perfekt i andra spel och applikationer såsom Maffia, Need For Speed Underground 2, Need For Speed Carbon, GTA3, GTA San Andreas/ Vice City, 18 wheels of steel Pedal to the metal(lastbilsspel) och Doom 3. Och vad gäller moderkorts-drivrutinerna så ja, det har jag.
Senast redigerad av scaniar500 den 2007-10-31 klockan 01:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hur är det med bildskärmfärgkvalitet? Aktivitet Editor krånglar om färgkvalitet är mer än 16 bitar. Testa med 16 bitar färgkvalitet. Du öppnar bildskärmens egenskaper fliken inställningar. Hoppas det löser sig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Testade att ändra till 16 bitars men det löste inte problemet för det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hur går det med kompatiblitet? Hö klicka på Trains Simulator ikonet och kolla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|