|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Medlem
|
Citat:
Hälsar Bengt
__________________
Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 733
|
hur gör man på tunnelbane-rutten i trainz när man ska sätta på datorn i tåget. Man ska tydligen trycka på "till" nere vid hyttdörren. När man klickar på nån knapp i c20 så blir ju musen osynlig, men datorn startas inte fast jag trycker på "till"
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Göteborg, Westra Goataland
Inlägg: 684
|
Citat:
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 733
|
jag gör det men inget händer
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
Ort: Sweden
Inlägg: 281
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
Ort: Sweden
Inlägg: 281
|
Citat:
http://freewebs.com/swc20/files/movi...rial 1.wmv.flv |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 733
|
jag såg den videon, det var där jag såg datorn. Ska testa igen.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 733
|
nej jag har inte fått nåt PM av dig vad jag kan se?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
Ort: Sweden
Inlägg: 281
|
vad menar du med PM?
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Månadens bild - Aug 2005
|
Citat:
Om du kollar längst upp till höger så ser du att det står "Välkommen tillbaka, XXX. Du var här senast: Idag klockan XX:XX Privata meddelanden: X olästa, totalt X."
__________________
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|